Δώσε φωνή στη φωνή σου

ΝΕΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ:

Δευτέρα 11 Απριλίου 2022

Προχωρούν τα ηλεκτρονικά διόδια – Πώς θα λειτουργεί το νέο σύστημα

 

Με το σύστημα της χρέωσης ανά διανυθείσα απόσταση θα διορθωθεί μια αδικία και λύνεται ένα πρόβλημα που έθεταν οι πολίτες εδώ και πολλά χρόνια, μιας και θα μετριαστεί η οικονομική τους επιβάρυνση.

Πιο κοντά από ποτέ φαίνεται πως βρίσκεται το έργο της καθολικής εφαρμογής του συστήματος ηλεκτρονικών διοδίων, το οποίο βρίσκεται σε περίοπτη θέση στην ατζέντα του Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Στόχος είναι μέσα στην τρέχουσα χρονιά να έχει πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός, ενώ το μοντέλο που φαίνεται πως θα επιλεγεί θα είναι αυτό της σύμπραξης του Δημοσίου με τον Ιδιωτικό Τομέα (ΣΔΙΤ).

Το έργο για τα ηλεκτρονικά διόδια με χρέωση ανά διανυθείσα απόσταση θα ανέρχεται στα 300 εκ. αφορά και την εγκατάσταση, λειτουργία και συντήρηση του αναγκαίου τεχνολογικού εξοπλισμού για τη σταδιακή μετάβαση στο σύστημα «ελεύθερης ροής» (free flow) στους αυτοκινητοδρόμους, δηλαδή σε ταξίδια δίχως καθυστερήσεις, όπου τα οχήματα δεν χρειάζεται να σταματήσουν για τη συναλλαγή διοδίων. Οι νεότερες εκτιμήσεις αναφέρουν ότι το νέο καθεστώς θα είναι έτοιμο για λειτουργία το 2024 ή στις αρχές του 2025.

Πώς θα λειτουργήσει το νέο σύστημα

Το νέο σύστημα θα αντικαταστήσει το υφιστάμενο (οι οδηγοί πληρώνουν ένα προκαθορισμένο αντίτιμο) και οι χρήστες θα χρεώνονται ανάλογα με την απόσταση που έχουν διανύσει, γεγονός που σε πολλές περιπτώσεις θα εξασφαλίσει μείωση της οικονομικής επιβάρυνσης πολλών συμπολιτών μας.

Με βάση τα υπάρχοντα στοιχεία, το καινούριο σύστημα θα έχει διττό τρόπο λειτουργίας: Τα οχήματα επαγγελματικής χρήσης θα έχουν εγκατεστημένη μια συσκευή που θα επιτρέπει την παρακολούθηση και καταγραφή της θέσης και της πορείας τους, με τη βοήθεια δορυφόρων.

Παράλληλα, τα οχήματα ιδιωτικής χρήσεως θα παρακολουθούνται από κάμερες και θα αναγνωρίζονται αυτόματα από τις πινακίδες κυκλοφορίας τους κατά την είσοδο και έξοδό τους από το οδικό δίκτυο. Σύμφωνα με τα όσα είχε ανακοινώσει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σε περίπτωση αδυναμίας αναγνώρισης πινακίδας κυκλοφορίας ΙΧ, το σύστημα θα επικοινωνεί αυτόματα με τις υπηρεσίες της Τροχαίας προκειμένου να επεμβαίνουν για την αναγνώριση του οχήματος. Με την εφαρμογή του νέου συστήματος, οι οδηγοί θα πληρώνουν με ειδική κάρτα ή με εφαρμογή στο κινητό τους, κατά την έξοδό τους από τον αυτοκινητόδρομο.

Για το νέο σύστημα θα δημιουργηθούν δυο κέντρα διαχείρισης στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, ενώ θα υπάρχουν πύλες διαχείρισης και ελέγχου στις εισόδους και εξόδους των αυτοκινητοδρόμων, στα λιμάνια και στα αεροδρόμια. Βάσει του σχεδιασμού, τα υφιστάμενα μετωπικά διόδια θα μετατραπούν σε σταθμούς ελέγχουν φορτίων και κυκλοφορίας.

Πού εφαρμόζεται σήμερα το σύστημα χιλιομετρικής χρέωσης

Το σύστημα προσώρας εφαρμόζεται από την 1η Ιανουαρίου του 2021 αποκλειστικά στην Ολυμπία Οδό, με τα στατιστικά στοιχεία να δείχνουν ότι οι χρήστες επωφελούνται από έως και 76% χαμηλότερες χρεώσεις.

Ο πομποδέκτης που είναι τοποθετημένος στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου διαβάζεται από ηλεκτρονικές πύλες που έχουν εγκατασταθεί στις εισόδους και εξόδους του αυτοκινητοδρόμου. Το όχημα πληρώνει το αντίτιμο της ζώνης χρέωσης.

Οι οδηγοί περνάνε από τις ηλεκτρονικές πύλες με κανονική ταχύτητα, χωρίς να πραγματοποιείται στάση, και ο πομποδέκτης της ΟΛΥΜΠΙΑ PASS διαβάζεται αυτόματα, παράγοντας τον χαρακτηριστικό ήχο («μπιπ»).

Στην περίπτωση που το όχημα βγει από τον αυτοκινητόδρομο πριν από το τέλος της συγκεκριμένης ζώνης, τότε πιστώνεται αυτόματα στον πομποδέκτη του το ποσό που αντιστοιχεί στην απόσταση που δεν διένυσε. 

O εξοπλισμός εγκαταστάθηκε σε 13 ανισόπεδους κόμβους (26 είσοδοι & έξοδοι): Νέας Περάμου, Μεγάρων, Πάχης, Αγ. Θεοδώρων, Λουτρακίου, Επιδαύρου, Ζευγολατιού, Κιάτου, Δερβενίου, Ακράτας, Καλαβρύτων, Σελιανίτικων, Δρεπάνου. Το Υβριδικό Σύστημα διοδίων αφορά οχήματα όλων των κατηγοριών πλην των δίκυκλων, τα οποία για λόγους ασφάλειας δεν χρησιμοποιούν πομποδέκτη, αλλά Μoto-κάρτα

πηγή

Έφτιαξαν δρόμους, τους ονομάσανε εθνικές οδούς και τελικά τις διαχειρίζονται μόνο ιδιωτικές εταιρίες.

Πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας για να έχουμε δρόμους, και τελικά και δρόμους δεν έχουμε και πληρώνουμε συνεχώς για αυτούς.

Μας έβαλαν σύνορα μέσα στη χώρα μας και δεν μιλήσαμε. Μήπως έχει έρθει η ώρα να μιλήσουμε και να διεκδικήσουμε όσα εκείνοι μας στέρησαν... 

Διάβασε τις προγραμματικές δηλώσεις του μοναδικού πολιτικού φορέα του Έθνους των Ελλήνων και πάρε θέση... Εσύ είσαι αυτός που θα φέρει την αλλαγή!

10.0 ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

Σήμερα παρότι ο πολίτης πληρώνει τέλη κυκλοφορίας – διόδια, έχει στη διάθεση του άθλιο και ανύπαρκτο οδικό δίκτυο, που δεν συντηρείται ούτε επιφανειακά, ούτε τα φρεάτια απορροής, με ανύπαρκτα πεζοδρόμια, χωρίς πρόσβαση για ανθρώπους με ειδικές ανάγκες, με σπάνιο νυχτερινό φωτισμό κλπ.

10.1. Καταρχήν είναι προγραμματισμένη η αναβάθμιση όλων των υπαρχόντων Εθνικών δικτύων.

10.2. Θα επενδυθούν όλα όσα χρειαστούν για την αναβάθμιση των ανωτέρων ειδικά μέσα στις πόλεις με άριστη ποιότητος άσφαλτο, αντιολισθητική, επίπεδη, χωρίς προεξοχές κτλ.

10.3. Θα αναβαθμιστούν τα πεζοδρόμια και όπου υπάρχει διέλευση πεζών.

10.4. Θα δημιουργηθούν ορθά δομημένοι χώροι στάθμευσης, υπογείως ή υπεργείως ούτως ώστε να διευκολύνεται η διακίνηση των αυτοκινήτων στις μεγαλουπόλεις.

10.5. Θα δημιουργηθούν χώροι – πνεύμονες πράσινου και θα αναπλαστούν οι υπάρχοντες, που θα φυλάσσονται με μόνιμο προσωπικό ασφαλείας, με στόχο την ευχαρίστηση και απόλαυση των πολιτών και για να αποφεύγεται η κατάληψή τους από περιθωριακές, εγκληματικές ομάδες κλπ.

10.6. Είναι στο πρόγραμμα της Ελλήνων Πολιτείας να δημιουργηθούν χιλιάδες χώροι όπου θα μπορούν οι πολίτες να καλύπτουν την αισθητική τους, να μπορούν να απολαμβάνουν τα τοπία και να εναρμονίζονται με το περιβάλλον.

10.7. Επίσης θα γίνει αναβάθμιση όλων των γεφυρών που υπάρχουν, γιατί η σημερινή κατάσταση του 2015 τείνει να εξομοιωθεί με την μεταπολεμική περίοδο.

10.8. Θα διορθωθούν οι φωτισμοί και θα δημιουργούν υποστηρικτικές υπηρεσίες στους δημόσιους χώρους ούτως ώστε να υπάρχει αισθητική, να εκφράζεται η τέχνη, να προσφέρουν άνεση και να αποφορτίζουν τις μεγαλουπόλεις από το θόρυβο, τη μόλυνση και τη μετακίνηση.

10.9. Η Ελλήνων Πολιτεία από τη στιγμή, που θα αναλάβει την ευθύνη της διακυβέρνησης, έχει πρόγραμμα να καταστήσει όλη την Ελλάδα ένα απέραντο εργοτάξιο Εθνικής ανάπτυξης.

10.10. Τα κονδύλια που θα δαπανηθούν για αυτό είναι δεδομένα και άφθονα. Θα κατασκευαστούν δύο παράλληλοι αυτοκινητόδρομοι με τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας και τεχνολογίας, που θα καλύπτουν το δυτικό και ανατολικό τμήμα της καθ’ όλο το μήκος της χώρας. Οι ανωτέρω θα διασυνδέονται μεταξύ τους ανά διαστήματα ώστε να εξυπηρετούνται όλες οι ενδιάμεσες περιοχές. Ο ίδιος σχεδιασμός θα εφαρμοστεί και στην νησιωτική Ελλάδα.

10.11. Μέλημα της Πολιτείας είναι η πρόσβαση και στο πιο απομακρυσμένο χωριό με σύγχρονο αυτοκινητόδρομο. Αυτό θα δώσει την δυνατότητα της εκμετάλλευσης και χρησιμοποίησης για οίκηση και ανάπτυξη περιοχών που μέχρι σήμερα είναι απρόσβατες.

10.12. Θα γίνουν υποδομές ώστε ο πληθυσμός να κατανέμεται οικιστικά σε όλη την επιφάνεια σε οικιστικούς οργανωμένους χώρους για να μπορέσει ο άνθρωπος να ζήσει σε περιβάλλον που καλύπτει την ευαισθησία του.

10.13. Σκοπός αυτής της διαδικασίας είναι η δημιουργία πόλεων και κωμοπόλεων ώστε κάθε πολίτης να ζει στο φυσικό περιβάλλον και να είναι σε επαφή με αυτό για να μπορέσει ενεργειακά να καλύψει την αρμονία που χρειάζεται.

10.14. Οι οικιστικές περιοχές, που θα δημιουργηθούν, θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες των πολιτών με υψηλών προδιαγραφών υποδομές πχ αποχετευτικό, ηλεκτρικό, υδρευτικό κλπ.

10.15. Οι οικίες είναι σχεδιασμένες με προσανατολισμό ώστε να δέχονται όλες τις ακτινοβολίες, που είναι απαραίτητες στον άνθρωπο, με τέτοιο τρόπο ώστε να εναρμονίζονται με το φυσικό περιβάλλον και να το σέβονται. Η κατασκευή τους θα είναι με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ενεργειακά αυτάρκης και θα κατασκευάζονται μόνο από φυσικά υλικά, της μητέρας γης. Όλες οι πόλεις και οι κωμοπόλεις θα εξυπηρετούνται σε όλη την έκταση τους με άμεση πρόσβαση από οικολογικούς συρμούς πόλεων.

10.16. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών έχουν σχεδιαστεί παράλληλα με τους αυτοκινητόδρομους να λειτουργούν αμαξοστοιχίες υψηλών ταχυτήτων και προδιαγραφών.

10.17. Κάθε κωμόπολη ή πόλη, ανάλογα στο μέρος που βρίσκεται, θα έχει τις ανάλογες υποδομές για την διασύνδεσή της με την υπόλοιπη χώρα.

10.18. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίδεται στην αεροπορική διασύνδεση, που θα καλύπτει όλες τις περιοχές της Ελλάδος, ηπειρωτική και νησιωτική χώρα. Όλα τα νησιά μας θα είναι συνδεδεμένα με ακτοπλοΐα μεταξύ τους και με την ηπειρωτική Ελλάδα.

10.19. Επίσης θα γίνεται χρήση υδροπλάνων όπου είναι αναγκαίο.

10.20. Το σχέδιο της Ελλήνων Πολιτείας είναι οι μεγαλουπόλεις να δώσουν την θέση τους προοδευτικά στις μικρές πόλεις, κωμοπόλεις, που θα κατασκευαστούν, ώστε οι πολίτες να απολαμβάνουν αυτά που παρέχει η φύση της χώρας μας.

10.21. Η Ελλήνων Πολιτεία μέσω των τιμών των ακινήτων (real estate) δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την αποσυμφόρηση των μεγάλων πόλεων.

10.22. Πρόγραμμα της Ελλήνων Πολιτείας είναι η κατασκευή μιας πόλης εξ’ αρχής και εξ’ ολοκλήρου, που θα φιλοξενεί αποκλειστικά την διοίκηση, θα περιλαμβάνει όλα τα υπουργεία, τους οργανισμούς και τα ιδρύματα, τα οποία θα διοικούν την Ελλήνων Πολιτεία.

10.23. Η πόλης αυτή θα κατασκευαστεί σε μια περιοχή, που θα αναδεικνύει το κάλλος της Ελληνικής γης, θα έχει ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις, που θα προσφέρουν άριστη εξυπηρέτηση για επίσημους προσκεκλημένους, καθώς και υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις όλων των υποδομών, όπως αεροδρόμιο, πάρκα κλπ.

10.24. Σε αυτήν την πόλη η Ελλήνων Πολιτεία θα κατασκευάσει ανάλογη με τη χρήση του οικοδομικό συγκρότημα, που θα φροντίσει να γίνει η νέα έδρα του οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.

10.25. Θα κληθούν όλα τα κράτη να στείλουν τους επίσημους πρεσβευτές τους, που έχουν στα Ηνωμένα Έθνη και να εγκατασταθούν στο οικοδομικό συγκρότημα εντελώς δωρεάν.

10.26. Η Ελλήνων Πολιτεία είναι έτοιμη να καλέσει όλα τα Έθνη – Κράτη να φιλοξενηθούν από αυτήν στην νέα έδρα των Ηνωμένων Εθνών που θα ιδρύσει.

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 

Παγώνουν όλες τις διαδικασίες για δέκα ημέρες στις πολεοδομίες όλης της χώρας
Πως θα λειτουργεί το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα στην Ελλήνων Πολιτεία.
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ - ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
Η Ελλήνων Συνέλευσις ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΌΜΜΑ!
Μιμητισμός. Άλλος ένας εχθρός
Είκοσι λόγοι δείχνουν ότι μας έχει επιβληθεί δικτατορία
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ... ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΝΩΘΕΙΣ!

Τα ψεύδη και η παραπληροφόρηση πρέπει να τελειώσουν. 
ΕΝΤΟΛΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ή πτώχευση;

ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ: Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Οι “ισχυροί” δε θέλουν ούτε πατρίδες, ούτε σύνορα, ούτε Έθνη
Πόσο ανεξάρτητη είναι η Δικαιοσύνη στη χώρα μας;
Διεθνές δίκαιο και δίκαιο ΕΕ
"ΠΟΛΙΤΗΣ" η λύση για κάθε πρόβλημα
Έλα μαζί μας και Ε.ΣΥ... Είναι ο μόνος τρόπος να τα καταφέρουμε

Καλλέργης Ηλίας – Υποψήφιος βουλευτής Α’ Ανατολικής Αττικής
Ελλήνων Συνέλευσις – Αρτέμης Σώρρας

Τηλέφωνο επικοινωνίας:
6980036798

facebook:

twitter:

instagram:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

Your Ad Spot

ΣΕΛΙΔΕΣ