Δώσε φωνή στη φωνή σου

ΝΕΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ:

Κυριακή 14 Ιουνίου 2020

Η υποψηφιότητα μου στις προηγούμενες Εθνικές εκλογές

Σχεδόν ένας χρόνος μετά τις εκλογές της 7ης Ιουλίου και με τα γεγονότα να τρέχουν στην πατρίδα μας, δεν θα μπορούσα να μην είμαι στις επάλξεις και σε κάθε κάλεσμα του Έθνους μας.

Έχουμε δηλώσει πολλές φορές, πως στην Ελλήνων Συνέλευσις, τα ποσοστά είναι το τελευταίο που μας ενδιαφέρει πραγματικά. Πρώτιστο καθήκον μας είναι να δώσουμε στον πολίτη να καταλάβει πως εκείνος παράγει πολιτική και πολιτισμό. Αν μπορέσει και το καταλάβει αυτό, θα διαπιστώσει πως τα ποσοστά είναι μόνο νούμερα που τα φτιάχνουν αυτοί που κρατάνε τον πολίτη μακριά απο την πολιτική.

Στα πλαίσια της ενημέρωσης των πολιτών για την πραγματική τους δύναμη, δημιούργησα και εγώ ένα blog για να ενημερώνω τους πολίτες για ότι συμβαίνει στη χώρα μας, αλλά και τις εξελίξεις του μοναδικού πολιτικού φορέα, εκπροσώπησης του Έθνους μας.

Παρακάτω σας παραθέτω απόσπασμα απο την ανακοίνωση μου στις προηγούμενες Εθνικές εκλογές.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

Μετά και από την επίσημη ανακοίνωση του Αρείου Πάγου για την συμμετοχή μου στην εκλογική περιφέρεια Α’ Ανατολικής Αττικής, στο ψηφοδέλτιο του Εθνικού πολιτικού φορέα «Ελλήνων Συνέλευσις», βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να γνωστοποιήσω στους συμπολίτες μου στην ευρύτερη περιοχή των Μεσογείων, την πρόθεσή μου να τους εκπροσωπήσω στην ελληνική Βουλή.

Είναι ευρέως γνωστό και αποδεδειγμένο, ότι όλα τα κόμματα και οι αντιπρόσωποι αυτών, δρουν καθημερινά κατά του Έλληνα πολίτη, κατά του ίδιου του ανθρώπου.
Δεκαετίες τώρα, βλέπουμε κινήσεις εκλεγμένων θεσμών, να διαλύουν το έθνος, να πολεμούν υπέρ της ανταλλαγής πληθυσμού, να απαξιώνουν τον άνθρωπο με κάθε ευκαιρία. Βλέπουμε μια δικαιοσύνη να είναι ιερά εξέταση και ο πολίτης να χάνει ολοένα την ελευθερία του.

Συντάχθηκα με τον εθνικό πολιτικό φορέα «Ελλήνων Συνέλευσις», ώστε και εγώ, ως ενεργός πολίτης να ενεργώ για το δίκαιο της πατρίδας μας Ελλάδας και όλα τα δίκαια των ανθρώπων.
Απώτερος σκοπός και στόχος μου, η εγκαθίδρυση της «Ελλήνων Πολιτείας» της οποίας θεμέλια είναι 33 πανανθρώπινα αξιακά πρωτόκολλα. Η ισότητα, η ισονομία, η υγεία, η παιδεία, η δικαιοσύνη, είναι κάποια από αυτά με τα οποία, η κοινωνία των ανθρώπων – χωρίς ταξικές και κομματικές διαφορές – θα απολαμβάνει.

Οι προγραμματικές δηλώσεις του φορέα μας που είναι κατατεθειμένες στον Άρειο Πάγο, με τον αρ. πρωτ. 6199/04-09-2015 είναι δεσμευτικές.

Σκοπός μου, να δω το έθνος των Ελλήνων να ζει και πάλι το μεγαλείο για το οποίο είναι δημιουργημένο και τις κοινωνίες των ανθρώπων να επιστρέφουν στην ανθρώπινη φύση τους, με βασική αρχή την αξιοπρέπεια.
Επιθυμώ να δω την πραγματική δημοκρατία ως μηχανισμό της δημόσιας διοίκησης.

Συμπολίτη μου, αυτή την κρίσιμη ώρα, ζητώ να μου δώσεις τη δύναμή σου, μέσω της ψήφου σου, ώστε να γίνω η φωνή σου, ο πραγματικός εκπρόσωπος σου μέσα στην ελληνική Βουλή.

Ζητώ να μου δώσεις την εντολή σου, ώστε να δώσω την τεράστια αυτή μάχη, στην οποία νικητές θα είναι οι ίδιοι οι Έλληνες, οι ίδιοι οι πολίτες της ιερής μας χώρας Ελλάδας.

Η ώρα είναι τώρα. Δώσε φωνή στη φωνή σου!

Καλλέργης Ηλίας, Υποψήφιος Βουλευτής Α’ Ανατολικής Αττικής

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

Your Ad Spot

ΣΕΛΙΔΕΣ