Δώσε φωνή στη φωνή σου

ΝΕΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ:

Κυριακή 14 Ιουνίου 2020

Δώσε φωνή στη φωνή σου


Είναι δίκαιος ο καιρός και μας επιτάσσει να εισέλθουν στο ελληνικό κοινοβούλιο απλοί καθημερινοί ενεργοί πολίτες αυτής της χώρας.

Χρέος και καθήκον μου είναι να διεκδικήσω τα δίκαια των πολιτών να επιστρέψουν σε αυτούς και να αλλάξω την πολιτική κατάσταση της χώρας, η οποία πνίγει τους Έλληνες πολίτες.

Ο καιρός έχει ωριμάσει για να ακουστεί η φωνή των Ελλήνων και θεσμικά.

Εσύ, είμαι εγώ και εγώ, είμαι εσύ. Σε όλα τα κόμματα δώσαμε την ευκαιρία και μας πρόδωσαν.

Σκοπός και στόχος μου είναι η εγκαθίδρυση μιας δίκαιης πολιτείας για όλους, όπως αυτή έχει αποτυπωθεί στις προγραμματικές δηλώσεις του πολιτικού φορέα «Ελλήνων Συνέλευσις» - αρ. πρ. Αρείου Πάγου 6199/4.09.2015 - με διακριτικό τίτλο «Ελλήνων Πολιτεία».



Πήρα την απόφαση να μετάσχω στις εκλογικές διαδικασίες της χώρας μας, ώστε να εκτελέσω, μόνο, τις εντολές του έθνους των Ελλήνων και να αναδείξω και εγώ, μέσα στο ελληνικό κοινοβούλιο, τον πραγματικό και αποδεδειγμένο κληρονομικό πλούτο των αυτοχθόνων Ελλήνων ιθαγενών.

Να κινήσω τις διαδικασίες ώστε να γίνει άμεση χρήση του πλούτου αυτού στην πολιτεία μας και υπέρ του πολίτη.

Να επαναφέρω, μαζί με τους συμπολεμιστές μου και όλους τους Έλληνες πολίτες, την διαχείριση της εθνικής κυριαρχίας, την οποία τα κόμματα ξεπούλησαν χωρίς να έχουν την εντολή του έθνους.

Η φωνή σου έχει δύναμη, Ενωμένοι μόνο μπορούμε να δημιουργήσουμε μια πολιτεία από ανθρώπους για ανθρώπους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

Your Ad Spot

ΣΕΛΙΔΕΣ